۷۳ هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی رهسپار کلاس درس شدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز فصل علوم و دانش و بازگشایی مدارس، ۷۳ هزار دانش اموز کلاس اولی در این استان هم با برگزاری آیین شکوفه‌ها رهسپار کلاس‌های درس در مدارس شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد جنگی روز پنجشنبه در آیین شکوفه‌ها در مدرسه شهدای مدیریت ناحیه ۲ ارومیه افزود: آموزش عمومی و اختصاصی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش جهت پرورش انسان‌ها است.

وی اظهار کرد: این موضوع نیز با همکاری خانواده‌ها و مدارس رخ می‌دهد و با این همکاری همین دانش آموزان فردی مومن و متعهد، کاربلد، ساعی و تلاشگر خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: با تکیه بر سند تحول بنیادین و اجرای دقیق آن درصدد هستیم به تربیت کودکانی با ایمان راسخ دست یابیم.

جنگی اضافه کرد: تربیت دانش آموزانی که به وجود خودشان و کشورشان افتخار کنند با رعایت ساحت‌های ششگانه در مباحث تربیتی میسر می‌شود.

وی گفت: اگر خانواده ها واقعا با عشق و ایثار در راستای عملیاتی کردن این ساحت‌های شش‌گانه همراه آموزش و پرورش تلاش کنند، ما دانش آموزانی موفق خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه معلمان ابتدایی هنرمندی خاصی دارند، افزود: این معلمان با صبر و شکیبایی خود بچه ها را هدایت و راهنمایی می‌کنند تا به حیات طیبه دست یابند.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با برنامه‌های شاد و مفرح همراه بود، دانش آموزان بعد از تحویل کتاب‌های خود در کلاس‌های درس حاضر شدند.

امسال ۶۸۸ هزار دانش آموز در آذربایجان غربی، در مقاطع مختلف رهسپار مدارس می‌شوند تا سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha