معاون استاندار آذربایجان‌غربی: نهادینه کردن تفکر انقلابی با جهاد تبیین تسریع می‌شود

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نهادینه کردن تفکر انقلابی نیاز مستمر جامعه اسلامی است و این موضوع با جهاد تبیین تسریع می‌شود.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر در هنرستان دخترانه عاطفه شهر ارومیه افزود: آموزش و پرورش از اصلی ترین نهادهای فرهنگی کشور است و ما امروز نیازمند این هستیم که در بخش مسایل فرهنگی و پرورشی این نهاد با تمام توان وارد عمل شود.
وی ادامه داد: مسوولان آموزش و پرورش باید برنامه‌هایی را در زمینه جهاد تبیین داشته باشند چرا که اگر ما بتوانیم خدمات نظام را برای قشر نوجوان و جوان تبیین کنیم انتقال ارزش‌ها تسریع و ماندگاری آن تضمین خواهد شد.
ابراهیمی با بیان اینکه نظام اسلامی دستاوردهای مهمی دارد، ادامه داد: در هفته دفاع مقدس باید بتوان این رشادت‌ها را نمایان و تبیین کرد چرا که نیاز امروز ماست و باید با شناخت این نیازها بتوان دین خود را به شهدای انقلاب و ایران اسلامی ادا کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی هم در این آیین با بیان اینکه امسال افزون بر ۶۸۶ هزار دانش آموز از امروز راهی مدرسه شدند، گفت: تقارن بهار علم و دانش با هفته دفاع مقدس موضوعی مهم و فرصتی برای بیان رشادت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس است و معلمان نباید از این جهاد تبیین غفلت کنند.
به  گزارش ایرنا، امسال ۶ هزار مدرسه با ۲۷ هزار کلاس درس پذیرای دانش آموزان هستند و ۴۰ هزار معلم کار تعلیم و تربیت آنان را در استان بر عهده دارند.
در آیین زنگ مهر امسال جمعی از مسوولان فرهنگی، سیاسی و نظامی آذربایجان غربی در کنار معلمان و دانش آموزان حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha