۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84897393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسی نمی تواند چهره نورانی انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند

رشت – ایرنا – امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه درگیلان گفت: هر کسی اختلال در نظام اجتماعی و جامعه ایجاد کند، مردم آزاده و دولت آنان را سر جای خود می‌نشانند و کسی قادر نیست چهره نورانی انقلاب اسلامی را سیاه و خدشه‌دار کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در جمع عزاداران رحلت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مصلی امام خمینی (ره) رشت افزود: امروز استکبار و ایادی آنان سراسر وجودشان مملو از رعب و هراس از مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است و دشمن از رویش جوانان ایران اسلامی به شدت می هراسد.

وی با اشاره به سرود "سلام فرمانده" عنوان کرد: این سرود ماندگار هزاران نوجوان را در مسیر انقلاب آورد و دختران و پسران اخلاق مدار، مجاهد و پاک صفت را وارد میدان کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که انقلاب اسلامی ایران به سوی نیم قرن خود می رود و هر روز ریشه های آن مستحکم تر و نسل های جدید به آن گرایش بیشتر یافته و بدان می پیوندند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جریانات اخیر افزود: این جریانات و حوادث چیزی جز صلابت، شجاعت و حمایت برای مردم ما ندارد ضمن اینکه جوانان بیش از پیش به حجاب گرایش پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: مردم ما جانشان را سپر همه بلایایی می کنند که متوجه آیین و کتاب آسمانی و پیامبر اسلام محمد مصطفی (ص) شود. ملت مسلمان ایران یکپارچه اعم از دختران و پسران، جوانان و نوجوانان ما در خدمت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) جانفشانی می کنند.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه دشمنان ایران حقیقت انقلاب اسلامی، سیر تکاملی آن و مردم را شناخته‌اند، بیان داشت: از اینکه ملت ایران با ایمان و رفتار الهی، قلب ملت ها را فتح کرده برای دشمنان قابل قبول نیست.

وی بیان داشت: اینکه دشمنان ایران اسلامی هرازگاهی در داخل ترقه پراکنی کرده و چهار نفر نادان بزدل را تحریک می کنند راه به جایی نمی برند و این ملت هدف و رهبران آنها را می شناسد و اختلالگران را سر جای خود می نشانند.

آیت الله فلاحتی افزود: دشمنان این ملت هم بعد بیش از ۴ دهه به این باور رسیده اند که اگر این ملت ادامه دهنده راهی باشد که انتخاب کرده و در آن قرار گرفته، شاهد پیروزی خود و نابودی دشمنان خیره سر جهانی خواهد بود از اینرو این دشمنان دون از ملت استوار ایران می هراسند.

وی با بیان اینکه بصیرت انسان را متوجه بحران ها کرده و ضمن تفسیر قدرت بحران، ایستادگی در برابر بحران آفرینان را موجب می شود، ادامه داد: معرفت و بصیرت ۲ بالی است که مردم را در طول تاریخ اسلام در دفاع از احکام نورانی یاری کرده و می کند.

در این مراسم جمعیت حاضر به در رثای درگذشت جانسوز پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) عزادارای و سینه زنی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha