زائران خراسان شمالی سفر بازگشت از مشهد مقدس را مدیریت کنند

بجنورد-ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: زائرانی که برای شرکت در آیین عزاداری شهادت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده‌اند، زمان خود را مدیریت کنند تا در تامین ناوگان مورد نیاز دچار مشکل نشوند.

سعید سبحانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برآورد می شود که ۹ هزار نفر از خراسان شمالی به صورت پیاده و یا با ناوگان عمومی به مشهد مقدس اعزام شدند که برای بازگشت این افراد دست کم ۸۰ سرویس سفر با اتوبوس نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه این اداره کل آمادگی دارد تا ناوگان اتوبوسی برای بازگشت زائران از مشهد را تامین کند گفت: اکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس در خط بجنورد-مشهد فعال است و برای بازگشت مسافران از مشهد مقدس آمادگی دارند، به همین میزان ناوگان هم از خط بجنورد به تهران و کرج به صورت فوق العاده برای بازگشت زائران استان به کار گرفته می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: استان سمنان به عنوان استان معین برای بازگشت زائران، پنج دستگاه اتوبوس را به خراسان شمالی اختصاص داده است.

سبحانی افزود: از زائران انتظار می رود از اکنون بلیت بازگشت را تهیه کرده و سفر خود را مدیریت کنند تا در تامین ناوگان با مشکل روبه رو نشوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: اوج زمان بازگشت مسافران از مشهد مقدس، پس از سالرزو شهادت امام رضا(ع) است.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha