تکمیل پروژه‌های ورزشی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نگاه دولت انقلابی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان این‌که نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم رفع موانع جهت تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: تلاش می‌شود با اولویت سنجی و برنامه ریزی مناسب اعتبارات مورد نیاز جهت برخی تعمیرات و اتمام پروژه ها در شهرستانها تامین شود.

جواد بازرگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدیدهای میدانی از حوزه ورزش شهرستان ها افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته مبنی بر بازدیدها، در یکی از این بازدیدها اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان ماهنشان نیز مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک مشکلات، موانع موجود بررسی شد.

وی اضافه کرد: در این سفر، ابتدا از پروژه احداث چمن مصنوعی روستای خیرآباد و سپس سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای پری بازدید شد، همچنین بررسی وضعیت سالن ورزشی روستای سهند علیا، تمامی فضاها و اماکن ورزشی شهر دندی و گفت و گو با تعدادی از ورزشکاران و مربیان این شهر از دیگر برنامه های این بخش بود.

این مسوول ادامه داد: پروژه های در دست اقدام چمن مصنوعی و سالن ورزشی انگوران و چمن مصنوعی روستای قلعه جوق سیاه منصور، استخر، سالن اختصاصی بانوان، سالن کشتی، سالن بدنسازی، سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری و تمامی تاسیسات مجموعه ها بازدید شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به اتمام پروژه هایی با پیشرفت بالا توجه جدی دارد، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات لازم برای تعمیر و اتمام پروژه های ورزشی  شهرستان ها بخصوص شهرستان طارم مورد توجه قرار گرفته است تا هم استان ها بتواند در شرایط بهتری به امر ورزش بپردازند.

بازرگان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۸ هیات ورزشی در استان فعالیت می‌کنند، که تلاش می شود با تامین اعتبار حمایتهای لازم این هیاتها انجام شود. 

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، کمبود  اعتبارات از مشکلات جامعه ورزش استان است و در این میان موفقیت های کسب شده در میادین ورزشی مرهون زحمات مربیان و ورزشکاران و اعضا هیات ها است.

وی یادآور شد: باید با همکاری هم بر سرعت اقدامات هیات ها افزوده شود و حاشیه ها در ورزش به کنار روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha