۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84901887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: دستگاه‌‎ها ورود خاص به پروژه‌های نهضت ملی مسکن داشته باشند

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: دستگاه ها باید ورود خاص به پروژه‌های نهضت ملی مسکن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن افشارچی روز یکشنبه در شورای مسکن استان بر لزوم برگزاری جلسات منجر به نتیجه شورای مسکن تاکید کرد و افزود: اینکه صرفا فقط جلسه ای برگزار شود برای اینکه گفته شود جلسه تشکیل شده این درست نیست، بلکه باید این نوع جلسات خروجی داشته باشد و منجر به کار شود.

وی ادامه داد: این نحوه برگزاری جلسات شورای مسکن به صلاح نیست و بیشتر انرژی و وقت مدیران را می گیرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: پروژه های نهضت ملی مسکن جزو اولویت های استان است و دستگاه های باید نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه داشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه از ۹۶ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان، حدود ۳۶ هزار نفر و اجد شرایط اولیه بودند، گفت: از این تعداد تاکنون فرآیند احداث واحد برای ۱۹ هزار متقاضی شروع شده و از این تعداد در زمان حاضر با ۱۷ هزار متقاضی قرارداد بسته شده است.

سعید شاهین فر با بیان اینکه تاکنون ۲ هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تزریق شده است، افزود: حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق تسهیلات بانکی به این پروژه ها اختصاص یافته است.

وی از کمبود زمین به عنوان یکی از مشکلات پیش پای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان یاد کرد و اظهار داشت: برای ساخت مسکن متقاضیان جدید این طرح در این شهر، به ۶۰ تا ۷۰ هکتار زمین جدید نیاز است که البته می توان این مشکل را از طریق زمین های دولتی واقع در غرب و شمال غرب شهر به شرط الحاق آنها به محدوده شهر تامین کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha