۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84901955
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان گیلان با هم مهربانی مشق کردند

۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبر: 84901955
دانش‌آموزان گیلان با هم  مهربانی مشق کردند

رشت - ایرنا - دانش‌آموزان استان گیلان امروز یکشنبه با حضور در جشن عاطفه‌ها و با کمک به همسالان نیازمند خود مهربانی مشق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن عاطفه‌ها امروز یکشنبه در سطح افزون بر سه هزار واحد آموزشی گیلان با حضور پرشور دانش آموزان و با شعار "باهم مشق مهربانی بنویسیم" برگزار شد.

دانش‌آموزان در جشن عاطفه ها با ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی با تمرین مشق مهربانی و محبت به یاری هم کلاسی‌های نیازمند خود رفتند تا در سال تحصیلی جدید لبخند شادی بر لبانشان بنشانند.

مراسم استانی جشن عاطفه‌ها صبح امروز "یکشنبه" با حضور مسئولان آموزش و پرورش گیلان، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت در مدرسه ابتدایی کوثر "دخترانه" ناحیه ۲ رشت برگزار شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی گیلان در این رابطه گفت: جشن عاطفه ها امروز در تمامی مدارس استان با برگزاری برنامه های متنوع و شاد با نقش آفرینی دانش آموزان برای کمک به همسالان نیازمندشان برگزار شد.

حجت‌الله قربانزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید از سوی آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته، ۳۷۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان گیلان توزیع شده‌است، افزود: دانش‌آموزان امروز با قرار دادن کمک های نقدی خود در این پاکت ها، آنها را به مسئولان مدرسه تحویل دادند.

قربانزاده خاطر نشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری هر مدرسه در جشن امروز بین دانش‌آموزان نیازمند همان واحد آموزشی با حفظ حرمت و شان آنان توزیع می‌شود ضمن اینکه اگر مدرسه ای دانش آموز نیازمند نداشته باشد، مبالغ جمع آوری شده در بین دانش آموزان کم برخوردار سایر مدارس با اولویت واحدهای آموزشی همجوار توزیع خواهد شد.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha