۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84902097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانی گناباد ۸۶ مورد عملیات اطفای حریق انجام داد

گناباد-ایرنا- سرپرست شهرداری گناباد گفت:سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان ۸۶ مورد اطفای حریق طی ۶ ماهه ابتدای امسال انجام داد.

اصغر حسن زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۲۸ مورد خارج از محدوده شهری و روستاها بوده است که با توجه به نیاز به خدمات اطفای حریق نیروها و تجهیزات آتش نشانی بعد از هماهنگی با مسوولان ذیربط به مکانهای مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای  آتش نشانی گناباد در ۶ ماهه ابتدای امسال در مجموع به ۲۸۸ ماموریت در این شهرستان اعزام شدند که ۷۴ مورد آن خارج از محدوده خدمات شهری بوده است.

سرپرست شهرداری گناباد گفت: اعزام پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی گناباد به این ماموریتها در نهایت منجر به ۲۰۲ مورد خدمات امداد و نجات شده است.

حسن زاده افزود: آتش نشانها خالصانه و عاشقانه در طول شبانه روز و بدون تعطیلی با توجه به وسعت و جمعیت شهر گناباد با کمترین امکانات و نیروی انسانی مشغول خدمات به مردم هستند.

شهرستان  گناباد با بیش از پنج هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع وسعت و برخورداری از ۲ بخش مرکزی و کاخک و چهار شهر گناباد، کاخک ، بیدخت و روشناوند دارای چهار ایستگاه آتش نشانی است که ۲ ایستگاه آن در شهر گناباد قرار دارد.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha