پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت فردا در قشم تشییع می‌شود

قشم - ایرنا - فرمانده سپاه قشم اعلام کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح به شهادت رسیده فردا (دوشنبه- یازدهم مهر ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت فردا ساعت ۱۵ از میدان شهید سلیمانی قشم به سمت امامزاده سید مظفر (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده می شود.

وی از عموم مردم مومن جزیره قشم برای حضور گسترده در این مراسم دعوت کرد و گفت: فرماندهان، بسیجیان و سربازان ولایتمدار سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در کنار آحاد مختلف مردم انقلابی شهرستان قشم ضمن حضور عاشقانه و بصیرت مندانه، در مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، تنها راه نجات و سعادت ملت و کشور را در پیروی کامل و به هنگام از رهبر معظم انقلاب می دانند.

پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت فردا در قشم تشییع می‌شود

بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، شب گذشته و پس از ۱۰ روز بستری بودن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به علت شدت جراحت وارده به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش ایرنا، اغتشاشگران عصر و شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با هدایت عوامل ضد انقلاب خارجی به دفتر امام جمعه این شهرستان و چند ساختمان دیگر حمله کردند و به اموال عمومی نیز آسیب رساندند.

آنان همچنین با حمله به نیروهای مدافع امنیت و نیروهای فراجا موجب مجروح شدن شماری از آنان شدند.

در این آشوب ها که با تلاش رسانه های بیگانه و توسط نیروهای آموزش‌ دیده ضد انقلاب انجام شد، اموال عمومی تخریب و به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر شهدای دفاع مقدس و پرچم های سیاه عزاداری امام حسین (ع) و اهل بیت در دهه آخر ماه صفر بی احترامی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha