۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84902973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه بیرجند ۳۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام دارد

۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبر: 84902973
دانشگاه بیرجند ۳۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام دارد

بیرجند - ایرنا - رئیس دانشگاه بیرجند گفت: تکمیل بیش از ۳۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام این دانشگاه نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که نگاه ویژه ملی را در تخصیص اعتبارات می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد لامعی گیو روز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل بسیاری از پروژه‌ها نیازمند اعتبار است و امیدواریم با بررسی که امروز با حضور معاون وزیر علوم صورت می‌گیرد برای تحقق بخشی از اعتبارات مورد نیاز تصمیم‌گیری شود.

وی ظرفیت‌های خوابگاهی در حوزه‌های مختلف، احداث سوله و زمین‌های ورزشی، دانشکده‌ها و پروژه‌های بسیج اساتید را از مهمترین این پروژه‌ها نام برد.

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: پروژه‌های پردیس امیرآباد، ساختمان موزه و مرکز اسناد، باغ امیرآباد و مجموعه دانشکده کشاورزی از دیگر پروژه‌هایی است که بهره‌برداری از آنها به اختصاص اعتبار لازم نیاز دارد.

ساختمان جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند امروز با حضور معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

علی خطیبی با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از پروژه‌های در دست اجرای خوابگاه دانشجویی، سالن ورزشی خواهران، نیروگاه خورشیدی، آزمایشگاه مرجع، آمفی تئاتر دانشکده مهندسی، بوستان شهدای گمنام و موزه اسناد و مفاخر دانشگاه بیرجند نیز بازدید کرد.

وی با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی هم دیدار کرد و حضور در نشست شورای دانشگاه بیرجند و بازدید از دانشگاه صنعتی بیرجند از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha