به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شمسالدیننژاد افزود: یکی از جلوههای پلیس مردممحور در حوزه جلب مشارکت های مردمی، پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان از طریق پل ارتباطی ۱۹۷ است.
وی اظهار داشت: در همین رابطه طی ۶ ماهه نخست سال جاری قریب به ۲۶ هزار تماس با این سامانه برقرار شده که از این تعداد تماس، حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ پیام قابل بهرهبرداری بوده و پیامهای مربوطه به ردههای رسیدگی کننده در سراسر استان کرمان منعکس شده و از آن طریق رسیدگیهای لازم صورت گرفته است.
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در همین رابطه نتایج رسیدگیهای انجام شده نیز به مخاطبان اطلاعرسانی شده و یا اینکه مخاطبان در همان بدو تماسشان با ۱۹۷ راهنمایی و پاسخگوهای لازم را دریافت کردهاند.
وی تصریح کرد: طی این مدت در دفتر نظارت همگانی تعداد ۱۳ جلسه ارتباط مستقیم در مرکز استان با حضورفرمانده انتظامی کرمان به همراه روسای پلیسهای تخصصی برگزار و ۱۲۰ جلسه نیز در سطح شهرستانهای تابعه برگزار و طی این جلسات به صورت چهره به چهره به مشکلات و درخواستهای بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان رسیدگی شده است.
نظر شما