فرماندار قرچک: مسئولیت امانتی الهی برای گره گشایی از مشکلات مردم است

قرچک- ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک گفت: مسئولیت امانتی الهی است که به افراد سپرده می‌شود تا با استفاده از آن گره از مشکلات مردم باز شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد در مراسم معارفه بهروز میری‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: وجود نیروی انسانی کارآمد و متعهد یکی از الزامات نظام برای دستیابی به موفقیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است و دولت سیزدهم تلاش دارد تا در راستای تحقق این مهم، گام های اساسی بردارد.

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امانتی الهی است که افراد موظفند تا در طول تصدی، از آن برای خدمت کردن صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

فرماندار قرچک: مسئولیت امانتی الهی برای گره گشایی از مشکلات مردم است


وی با تقدیر از تلاش های الله بخش حبیبی سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک اظهار داشت: انتصاب معاون جدید سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به نیروهای جوان و خلاق جامعه است، میری‌زاده از فعالین توانمند فرهنگی منطقه است که با وجود جوانی از تجربه مناسب فعالیت‌های سیاسی، انتظامی و امنیتی برخوردار می‌باشد.

فرماندار قرچک تصریح کرد: استحکام در اصول و عقاید  و خلق نیکو از خصائص معاون جدید سیاسی انتظامی فرمانداری قرچ است که باید این خصوصیات باید با فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی همراه باشد تا مطالبات مردمی و مجموعه شهرستان به درستی پاسخ داده شود.

بهروز میری‌زاده از فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان قرچک است که با حکم محسن منصوری استاندار تهران به عنوان سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک منصوب شد.

پیش از این الله بخش حبیبی سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha