۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84905275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: با مخلان امنیت جامعه به طور قاطع برخورد شود

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: کسانی که در اغتشاشات اخیر مُخل امنیت کشور بوده و به بهانه یک حادثه اموال مردم را به آتش کشیده و آشوب برپا کردند باید به سزای اعمال خود برسند و دستگاه قضایی نیز در این رابطه باید به طور قاطع عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در دفتر آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جریانات اخیر اظهار داشت: ایران از نظر امنیتی کشوری مقتدر است از این‌رو دشمن بر روی همین موضوع دست گذاشته و تلاش بر ناامن کردن کشور دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: اما در بخش نقد مردم، مسایل فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و عدالت وظیفه ماست که برای رفع مشکلات مرتفع کنیم از اینرو خدمت صادقانه به مردم حق آنان است.

وی با تاکید بر تلاش بیش از پیش در محرومیت زدایی، رفع فقر و کمک به بهبود معیشت مردم خاطرنشان کرد: در کنار مردم و با آنان بودن جزو وظایف ماست ضمن اینکه برای اصلاح امور باید نقد وجود داشته باشد.

عباسی با تبریک هفته نیروی انتظامی و با بیان اینکه پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند، گفت: آنها برای حفظ امنیت و پاسداری از حریم نظام جمهوری اسلامی ما از جان و وجود خود گذشته و شهدای زیادی را در این راه دادند و  از فرماندهان و سربازان ولایت قدردانی می‌کنم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب دانست و اظهار داشت: باید بر اساس همان نقشه راه عمل کنیم و با حرکت بصیرت آگاهانه حرکت کنیم، دشمنان را بشناسیم و بدانیم که نقشه‌های زیادی بر سردارند، از این‌رو باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی با قدردانی از حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در صحنه و با بیان اینکه برای حفظ ارزش‌های نظام هزاران شهید تقدیم شده است، اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم دشمنان ورود کنند، باید راه‌های نفوذ دشمنان را ببندیم و محکم بایستیم.

عباسی با بیان اینکه دشمن برای ناامیدی جوانان ما تلاش می‌کند، اظهار داشت: باید برای امیدآفرینی در جامعه تلاش شود، فضای مجازی به جای پرداختن به برخی مسایل حاشیه ای باید برای امیدآفرینی جوانان تلاش کند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha