جمعی از مقامات خلخال از تلاش‌های پلیس قدردانی کردند

اردبیل-ایرنا- جمعی از مقامات شهرستان خلخال امروز با حضور در محل دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان از تلاش پلیس و حافظان امنیت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ سید هادی موسوی روز پنج شنبه در دیدار کارکنان نیروی انتظامی شهرستان خلخال با امام جمعه این شهرستان اعلام کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۲ هزار و ۷۵۰ پرونده قضایی حاصل از مراجعات مردمی در فرماندهی انتظامی این شهرستان تشکیل و تحویل حوزه قضایی خلخال شده است.

فرمانده انتظامی خلخال اظهار داشت: در این مدت از مجموع تلفن‌های صورت گرفته با پلیس ۱۱۰ این شهرستان ۶ هزار و ۶۳۳ مورد با حضور مامورین پلیس در محل رسیدگی شده است.

وی با اشاره به افزایش پرونده‌های مرتبط با جرایم فضای مجازی در خلخال بیان کرد: در حالی که در سال گذشته ۸۰ مورد پرونده قضایی تخلفات فضای مجازی تشکیل و۶۳ مورد آن کشف شده است آمار پرونده‌های تخلفات فضای مجازی نیمه نخست امسال نیز قابل توجه بوده است.

جمعی از مقامات خلخال از تلاش‌های پلیس قدردانی کردند

سرهنگ موسوی مواد مخدر را از عوامل اصلی افزایش سرقت‌های خرد در این شهرستان اعلام کرد و افزود: شهرستان خلخال عاری از هرگونه سرقت‌های مسلحانه، سازمان یافته و بزرگ است و حدود ۹۰ درصد از سرقت‌های خرد هم توسط معتادین متجاهر انجام می‌شود.

وی گفت: در صورت راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ویژه معتادین، دستگیری و هدایت این افراد به این کمپ، انتظار می‌رود آمار سرقت‌های خرد خلخال به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

فرمانده انتظامی خلخال از مردم این شهرستان در خصوص دور ماندن از فتنه‌های دشمن و اغتشاشات اخیر و همچنین حمایت‌ همه جانبه از فراجا تقدیر کرد وگفت: وجود فرهنگ غنی توام با اعتقادات مذهبی ریشه دار در این شهرستان مانع از نفوذ دشمن در بین مردم این منطقه شده است.

 بمناسبت گرامیداشت هفته فراجا و در دومین روز از این هفته فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین خلخال امروز با حضور در محل دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان از تلاش پلیس برای حفظ امنیت تقدیر و با اهدای شاخه‌های گل به فرماندهان انتظامی از آنان تجلیل کردند.

جمعی از مقامات خلخال از تلاش‌های پلیس قدردانی کردند

گلباران مزار شهدای فراجا و شهدای گمنام میهمان خلخال، حضور اکیپ پزشکی فراجا در روستاهای محروم کهران و نیاخرم، ویزیت، درمان وارائه داروی رایگان به ۶۰ خانوار روستایی در قالب طرح مردم یاری فراجا، تجلیل از موتورسیکلت سواران قانونمند با اهدای کلاه اینی در محل ستاد فرماندهی انتظامی و دیدار با خانوده معظم شهدای فراجا از سایر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در خلخال بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha