امام جمعه مهاباد: حمایت از پلیس موجب تقویت زیرساخت امنیت کشور است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: امنیت در کشور ما درون زا است بنابراین حمایت مردم از پلیس و نیروی انتظامی موجب تقویت زیرساخت‌های امنیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: همکاری و همراهی مردم با پلیس موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور می‌شود.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند دشمنان استکباری با ایجاد ناامنی و اغتشاش قصد متوقف کردن پیشرفت های کشور در عرصه‌های مختلف را دارند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه معظم له از اقوام بلوچ و کرد به مردم وفادار به نظام یاد کردند ابراز امیدواری کرد این تعابیر رهبر معظم انقلاب توسط همگان به درستی ترجمه و در رفتارشان نیز اجرا شود.

ماموستا امامی گفت: دین مبین اسلام مسلمانان را از تفرقه و نفاق پرهیز کرده و از آنان می‌خواهد در اختلاف نظرها به گفت و گو بپردازد تا به تعامل برسند.

وی در بخش دیگری از خطبه با اشاره به وقوع زلزله شهرستان خوی ضمن دعا شفا برای مصدومان اظهار کرد: دولت به خوبی امکانات مورد نیاز را برای مردم در مناطق زلزله زده مهیا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha