۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبر: 84905825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور از مصدومان زلزله خوی عیادت کرد

۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبر: 84905825
وزیر کشور از مصدومان زلزله خوی عیادت کرد

ارومیه - ایرنا - احمد وحیدی، وزیر کشور از مصدومان زمین لرزه شهرستان خوی که در بیمارستان قمر بنی هاشم (س) بستری و تحت درمان هستند، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، وزیر کشور روز جمعه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان که میزبان مصدومان زلزله ۵.۴ ریشتری ۲ روز پیش خوی است، با تعدادی از مصدومان نیز دیدار و گفت‌ وگو کرد.

وحیدی در این بازدید بر تسریع در ارائه خدمات و اقدامات درمانی و رفع مشکل همه مصدومان در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد.
وزیر کشور که صبح امروز به منظور بازدید و بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده خوی به این شهرستان سفر کرده، همچنین از محل طبخ غذا برای زلزله زدگان نیز بازدید کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۵۱ دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۳ مهرماه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در خوی رخ داد.

طبق گزارش این مرکز، کانون این زمین لرزه هفت کیلومتری خوی، ۲۹ کیلومتری ایواوغلی و ۳۷ کیلومتری تسوج در آذربایجان شرقی بوده است.

در این زمین لرزه، بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی از ۲۰ تا ۵۰ درصد خسارت دیده و ۱۱۲ واحد مسکونی نیز کاملا تخریب و غیر قابل سکونت شدند، یک هزار و ۱۲۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد فقط ۱۱۳ نفر بستری شده و مصدومان دیگر با انجام درمان‌های سرپایی مرخص شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha