امام جمعه یزد: ملت ایران با حضور در صحنه، پاسخ شرارت های دشمن را داد

یزد – ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت ایران با حضور در صحنه و حمایت از نظام و انقلاب و قدردانی از نیروی مقتدر انتظامی، پاسخ شرارت استکبار جهانی را داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: ملت قهرمان ایران در کنار هدایت‌های مقام معظم رهبری و بصیرت انقلابی به خوبی پاسخ جنگ رسانه‌ای دشمنان را در آشوب‌های اخیر داد.

وی به اهمیت داشتن بینش و بصیرت در ادامه راه اشاره کرد و گفت: توطئه‌های دشمنان به خصوص درفضای مجازی با شایعه و ایجاد شبهه ادامه دارد و باید مردم و مسئولان با وحدت مواظب دسایس باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: فتنه اخیر توطئه تعدادی از کشورهای استکباری برای ضربه زدن به اصل نظام بود که این توطئه با درایت مردم و هوشیاری مسئولان خنثی شد.

ناصری بیان کرد: هم اکنون ۲۶۰ رسانه با صرف میلیاردها دلار با بهره گیری از فضای مجازی با پخش شایعه به دنبال ناامیدی مردم از ادامه راه نورانی نظام هستند که باید برای شکست دشمن هوشیار و بصیر باشیم.

ناصری گفت: مردم به خصوص نسل جوان باید همواره مواظب دشمنان به خصوص در فضای مجازی باشند و گول دروغ پردازی و توطئه های فرهنگی و اجتماعی را نخورند که قطعا بصیرت همگان موجب شکست دشمن است.

امام جمعه یزد بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود در دانشگاه افسری ماموریت مردم و مسئولان را مطرح و خواستار هوشیاری همگان شدند که باید همه منویات معظم له را فصل الخطاب بدانند و عمل کنند.

ناصری به اهمیت نظارت بر فضای مجازی و تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و تلاش و برنامه ریزی مسئولان را در بخش های مختلف خواستار شد.

وی هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و امام جعفرصادق (ع) را تبریک گفت و بر شناخت سیره نورانی ائمه طاهرین (ع) تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha