۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84905911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 84905911
جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

اردبیل- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در استان طی ۶ ماه اول سال جاری خبرداد.

کلیم‌الله وثوقـی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در ۶ ماه نخست پارسال در مجموع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده بود، افزود: امسال جابجایی کالا و بار در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: بیشترین کالای استان در ۶ ماه نخست سال جاری به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است.

وی اظهار کرد: امسال در این مدت یک میلیون تن کالا از شهرستان اردبیل، ۵۶۹ هزار تن کالا از  شهرستان پارس‌آباد، ۲۵۳ هزار تن کالا از شهرستان نمین و ۱۲۵ هزار تن نیز از شهرستان بیله‌سوار جابجا شده است.

او با اشاره به افزایش ۲۷۳ درصدی جابجایی کالا در شهرستان خلخال، بیان کرد: در ۶ ماه اول پارسال ۳۰ هزار تن کالا در شهرستان خلخال جابجا شده بود که این رقم امسال به ۱۱۲ هزار تن افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۱۶۳ هزار و ۷۹۱ برگ بارنامه در استان خبر داد و تصریح کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری و بیش از ۱۲ هزار راننده در استان اضافه کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha