۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84906351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری دزفول اختصاص یافت

دزفول - ایرنا - شهردار دزفول میزان عوارض آلایندگی این شهرداری را ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار طی ۲ مرحله به حساب شهرداری دزفول واریز شده است.

سید محمد حسن عیسی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری‌ها مجاز هستند حداکثر ۴۰ درصد اعتبار عوارض آلایندگی را صرف هزینه‌های جاری کنند ولی شهرداری دزفول ۱۰۰ درصد این اعتبار را براساس سرفصل‌های تعیین شده صرف طرح‌های عمرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح‌های مورد نظر شهرداری دزفول برای هزینه کرد اعتبار آلایندگی به تایید شورای اسلامی و فرمانداری دزفول رسیده و به استانداری اعلام شده‌اند.

شهردار دزفول درخصوص طرح‌های پیشنهادی شهرداری دزفول از محل عوارض آلایندگی گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی و خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که باید در مدت چهار ماه این کار صورت گیرد.

وی از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبار عوارض آلایندگی برای خرید کارخانه آسفالت خبر داد و افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات خدماتی و عمرانی، ۵۰ میلیارد ریال برای آماده سازی سایت پسماند و شهرک بازیافت در مدت هشت ماه و ۱۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه کمپلکس لکه گیری آسفالت در نظر گرفته شده است.

عیسی زاده در نظر گرفتن ۷۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات آتش نشانی را یادآور شد و گفت: برای تکمیل بخشی از شبکه آب خام فضای سبز شهری نیز ۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۳۰ میلیارد ریال برای مطالعه و اجرای طرح جمع آوری و دفع آب‌های سطحی بلوار خیبر، ۶۰ میلیارد ریال برای احداث کمربندی شرق دزفول در مدت ۶ ماه و ۳۰ میلیارد ریال برای احداث بلوار خیبر تخصیص یافته است.

شهردار دزفول از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای اصلاح و آسفالت ورودی‌های شهر و ۳۰ میلیارد ریال برای نورپردازی میادین و پارک‌ها خبر داد و اظهارداشت: ۱۰ میلیارد ریال نیز برای انجام مطالعات جامع ترافیک و ۲۰ میلیارد ریال برای نصب دوربین‌های ثبت تخلفات از محل اعتبار عوارض آلایندگی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا بنا به گفته مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، ۵۳ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی با پیگیری استاندار برای خوزستان در نظر گرفته شده که با این اعتبارات، وضعیت شهرداری‌های استان سر و سامان می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha