روزانه ۱۸۸ تماس فوریتی توسط پلیس سبزوار عملیاتی می‌شود

سبزوار- ایرنا- فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به ماموریت‌های مختلف پلیس در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این فرماندهی، روزانه بیش از ۱۸۸ تماس فوریتی توسط پلیس این شهرستان عملیاتی می‌شود.

سرهنگ حسین بیات مختاری روز شنبه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بدون اشاره به آمار کل تماس های برقرار شده، اظهار داشت: عمده تماس های ارتباطی با پلیس سبزوار در زمینه جرایم سرقت، تصادفات، نزاع و درگیری، برخورد با اوباش، مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق است.

وی تصریح کرد: پلیس سبزوار در یک سال گذشته ۹۰ هزار مراجعه مردمی را در بخش های مختلف پاسخ گفته است و در این مدت ۶ هزار و ۵۰۰ شهروند در مراکز مشاوره کلانتری ها پذیرش شده اند که ۷۰ درصد پرونده های متشکله با انجام مشاوره اصولی به مصالحه ختم شده است.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: پلیس سبزوار در راه تامین امنیت و برخورد با اقدامات هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در برخورد با هنجارشکنان مصمم و بر اساس قانون قاطعانه رفتار کرده و خواهد کرد.

سرهنگ بیات مختاری اظهار داشت: در راستای برقراری نظام و امنیت بیشتر شهروندان، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش با همکاری دستگاه قضایی، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سبزوار تشکیل شده که بر اثر آن میزان جرایم خشن در این شهرستان کاهش چشمگیری یافته است.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha