فرماندار قزوین: مردم به پلیس اعتماد دارند

قزوین- ایرنا- فرماندار قزوین گفت: مردم به پلیس و حافظان امنیت خود اعتماد دارند و برخلاف تبلیغات سوء دشمنان همواره پشتیبان آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،عباس کاظمی روز یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین، ضمن تبریک هفته فراجا افزود: پلیس مظهر اقتدار و افتخار کشور است و باید اذعان کرد  امنیت موجود در کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی این نیروی خدوم است.

این مسوول گفت: دشمنان در صدد برهم زدن امنیت موجود هستند و از این رو با ایجاد جریان رسانه‌ای در فضای مجازی به دنبال تضعیف چهره پلیس بودند ما موفق نشدند و فراجا همچنان مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است.

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر، خواست مردم و پلیس ضعیف خواست دشمنان و اراذل است،افزود: همگان باید بدانند که تقویت جایگاه فراجا باعث بالارفتن پرچم امنیت و در نتیجه موجب آرامش مردم خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: همه روزها روز پلیس است چرا که ما در همه شرایط چه در تعطیلات، چه در روزهای عادی، در شهر، در روستا، در جاده، سفر و  در فعالیت‌های روزمره و به طور کلی در همه ساحت‌ها آنرا در کنار مردم می‌بینیم و کارکنان خدوم نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام در همه ساعات و روزها بوده و افتخار خدمت همیشگی به مردم را دارند.

افتخار نیروی انتظاتمی خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت است

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز در این دیدار صمیمانه گفت:افتخار نیروی انتظامی خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت و حفاظت از جان و مال هموطنان است.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: مردم حافظان اصلی امنیت در جامعه را دوست دارند و ما اعتماد و اطمینان مردم را بزرگترین سرمایه برای خود و نظام می دانیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در ادامه با تشکر از حضور میدانی فرماندار در ماموریت‌های مختلف محوله به نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: حضور مسوولان در بین مردم و گفت و گوی چهره به چهره می‌تواند خیلی سریع شبهات موجود را حل کرده و فضا را به سمت آرامش ببرد.

فرماندار قزوین در ادامه این دیدارها با حضور در کلانتری مدرس و کلانتری بازار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و اهدای شاخه گل به پرسنل از نزدیک در جریان مسائل و موارد قابل پیگیری در کلانتری‌های سطح شهر قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha