۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84907496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 هیچ قدرت استکباری حریف ملت ما نیست

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: در سایه انتظار و اعتقاد به ظهور حضرت امام زمان(عج) هیچ قدرت استکباری در جهان حریف این ملت و نظام اسلامی ما نیست.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در جشن بزرگ آغاز امامت امام زمان (عج) که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در در سایه مهدویت زندگی می کند و این خود به ما قدرت و عزت داده و می دهداز آن‌رو امروز الگوی جهانیان است و هم اینک نیز حتی ملتهای غیراسلامی نیز به ما امیدوارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: امروز در سایه مهدویت و نگاهی که از درون جامعه شیعی، بسط و گسترش یافته، موجب شده تا دشمنان ما همه با هم بسیج شوند اما چون همیشه در مقابل ملت و نگرش مهدوی آن محکوم به شکست هستند.

امام جمعه رشت عنوان کرد: امروز پرچم قوم بنی اسراییل را صهیونیستها و آمریکا بلند کرده و بر علیه ملتها از جمله ایران اسلامی شوریده‌اند اما هیچ کسی را یارای مبارزه با خواست خداوند نیست و خداوند خواسته که ملت ما سربلند و سرافراز باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شاید افرادی این سئوال را طرح کنند که چرا خداوند بلایی که بر قوم های عاد و ثمود و یا بر لشگر فرعون نازل کرد هم اینک تکرار نمی شود، گفت: بیش از این ها این امر در تاریخ کنونی تکرار شده چنانکه ابرقدرتهای شرق و غرب با همه فتنه انگیزی ها و دشمنی ها نتوانستند به نظام ما صدمه و لطمه‌ای بزنند.

وی خاطرنشان کرد: خدواند موهبتی به ملت ما داد که باعث شد ابهت قدرتهای استکبار جهان نزد اراده ملت ایران خوار و شکسته شود و در واقع موفقیت‌های ملت ما زیر سایه نظام جمهوری اسلامی در برابر قدرتهای شرق و غرب معجزه‌ای الهی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: امروز در سایه این موهبت الهی ملت ما در مقابل استکبار جهانی ایستاده و همه معادلات آنها را بر هم زده چون خداوند خواسته به ملت ما عزت دهد و هیچ قدرتی نمی تواند جلوی آن‌را بگیرد.

در جشن آغاز امام حضرت امام زمان (عج)، سرود "سلام فرمانده" توسط دانش آموزان اجرا شد و از ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده نیز در این مراسم تجلیل شد.

در این جشن علاوه بر آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان، تعدادی از فرمانداران، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha