تکمیل طرحهای ورزشی خراسان رضوی نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

سبزوار- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه‌تمام ورزشی در این استان نیازمند اختصاص بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر هاشمی جواهری روز یکشنبه در دیدار با مسوولان شهرستان خوشاب اظهار داشت: یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است.

وی همچنین با اشاره به لزوم بهسازی برخی فضاهای ورزشی تصریح کرد: مجموعه ورزشی تختی مشهد یکی از این موارد است که بازسازی آن به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای بهره مندی و دسترسی بیشتر شهروندان به فضاهای ورزشی در مناطق روستایی پرجمعیت و شهرهای کوچک تا سه هزار نفر جمعیت، زمین های چمن مصنوعی ایجاد می شود.

وی افزود: در حوزه راه اندازی زمین های چمن مصنوعی، خرید و تامین چمن بر عهده اداره کل ورزش است و دهیاری و شهرداری‌ها نیز امور زیرسازی فنس و نورپردازی زمین‌های چمن را انجام می دهند.

هاشمی جواهری گفت: در همین راستا به منظور ساخت چمن مصنوعی در شهر "مشکان" شهرستان خوشاب، در مرحله نخست باید فرایند تامین زمین و واگذاری آن به نام اداره کل ورزش فراهم شده و سپس ایجاد زیرساخت های لازم از سوی شهرداری صورت گیرد.

وی ادامه داد: برخی اعتبارات احداث چمن مصنوعی در مناطق شهری به علت نبود تعهدی برای تامین زمین و ایجاد زیرساخت های لازم، برگشت خورده است.

هم اکنون بیش از هزار ورزشکار در قالب ۲۵ هیأت ورزشی در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در شهرستان خوشاب فعالیت دارند.

شهرستان ۴۰ هزار نفری خوشاب، به مرکزیت شهر سلطان آباد، در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha