۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84907690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فیروز کوه: طرح های عمرانی روستایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

فیروز کوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: با هدف خدمت رسانی بیشتر ۴ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی و ارجمند فیروز کوه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حیدری منش روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پل روستای انزها به همراه حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه و رئیس بنیاد مسکن شهرستان اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن روستایی این شهرستان با دهانه ۸ متر ونیم و طول ۲۴ متر با سازه بتن طراحی شده و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برای ایجاد رفاه عمومی طرح آبرسانی شهر ارجمند با احداث مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۱۰۰۰ متر مکعب ،خط اننقال به طول ۲ کیلومتر و باز سازی و نوسازی چشمه ها و قنوات با هزینه ۸ و نیم میلیارد تومان برای بهره مندی حدود یک هزار و ۴۰۰ مشترک آب به بهره برداری رسیده تا ساکنان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: آبرسانی روستای کمند شهرستان فیروز کوه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با هدف بهره مندی ۱۵۰ خانواده اجرایی شده است.

حیدری منش از اجرای فاز دوم طرح هادی روستای بهان وفازهای سوم و چهارم روستای ورسخوان خبر داد و اظهار داشت: بازنگری طرح هادی روستایی یکی از راههای توسعه و آبادانی روستا ها و رفاه روستائیان است.

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروز کوه ضمن تقدیر از وحدت بین مسئولان و تلاشهای محمد حیدری منش فرماندار و سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستانهای فیروز کوه و دماوند در مجلس اظهار داشت: جذب بودجه و اعتبار برای توسعه شهرستان و روستاها توسط مسئولان با پی گیری های مجاهدانه قابل تقدیر است و جای تشکر دارد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha