۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84907807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتالانتا هم حریف شگفتی‌سازِ فوتبال ایتالیا نشد؛ یکه‌تازی در انتظار ناپولی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آتالانتا در جدال با اودینزه‌ شگفتی‌ساز متوقف شد تا حالا ناپولی بتواند با یک برد، به تنهایی صدرنشین سری‌آ ایتالیا شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته‌ نهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا امروز با برگزاری چهار بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم‌های اودینزه و آتالانتا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

هر ۲ تیم در این فصل نمایش درخشانی را بر جای گذاشته بودند. آتالانتا در کنار ناپولی صدرنشین بود. آنها به مصاف تیمی رفتند که لقب شگفتی‌ساز را مال خود کرده بود. اودینزه پیش از این با عبور از سد تیم‌هایی چون رم و اینترمیلان خود را تا رده‌ سوم بالا کشیده بود و این بار هم آتالانتا مقابل آنها متوقف شد.

شاگردان گاسپرینی شروع بهتری داشتند. آدِمولا لوکمن در دقیقه ۳۶ و لوئیز موریل در دقیقه ۵۶ از روی نقطه‌ پنالتی ۲ گل برای آبی‌مشکی‌های برگامو به ثمر رساندند ولی میزبان به بازی برگشت. مردانِ تحت هدایت آندره‌آ سوتیل ۲ بار در دقایق ۶۷ و ۷۸ توسط جرارد دلوفئو نهوئن پرز به گل دست یافتند تا تعداد هفته‌های بدون باخت‌شان به هشت برسد.

با این نتیجه آتالانتا ۲۱ امتیازی شد و به طور موقت با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی صدرنشین شد ولی ناپلی‌ها با یک برد می‌توانند به تنهایی رتبه‌ نخست را مال خود کنند. اودینزه هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

نتایج دیگر دیدارهای همزمان به قرار زیر است:

تورینو ۱-۱ امپولی

مونزا ۲-۰ اسپتزیا

سالرنیتانا ۲-۱ هلاس‌ورونا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha