وزارت نفت ۲۱۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس تنگستان اختصاص داد

بوشهر - ایرنا - فرماندار تنگستان گفت: امسال ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای نوسازی مدارس تخریبی این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تنگستان احمد لطفی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیران مدارس این شهرستان افزود: از ۲۱ مدرسه تخریبی این شهرستان ۱۷ مدرسه در بخش مرکزی است و تلاش می‌شود با توجه به وضعت آنها از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت نوسازی شوند.

لطفی بیان کرد: در استای تامین بخشی از نیازهای سخت افزاری مدرسه‌ها لازم است از ظرفیت‌ مردم و مسئولیت‌های اجتماعی دیگر صنایع و شرکت ها در حوزه این شهرستان استفاده کرد.

وی ادامه داد: با تجهیز مدرسه‌ها به امکانات هوشمند دانش آموزان با انگیزه و رغبت بیشتری در راستای تحصیل گام برمی‌دارند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: با وجود اینکه سال گذشته تنها ۳۰ درصد اعتبارات تملک دارایی این شهرستان محقق شد اما تلاش شد اعتبارات حوزه آموزش و پرورش به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای بازسازی و نوسازی سالن اجتماعات حدیث شهر اهرم  هفت میلیارد ریال اختصاص یافته است.

لطفی اظهار کرد: همیشه هجمه‌های دشمن بیشتر از کارهای محتوایی در جامعه است اما همیشه با انجام کمترین کارهای محتوایی مناسب می‌توان از بروز این هجمه‌ها جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: دشمن در ۲ سال کرونایی با انجام سرمایه‌گذاری لازم و استفاده از فرصت افزایش ورود افراد کم سن و سال به فضای مجازی برنامه های خطرناک، پیچیده و مخربی که برای قشر نوجوان خود منع شده بود برای استفاده به جوامع دیگر القا کردند.    

لطفی اظهار کرد: اگر در این شرایط یک کار دقیق تربیتی، رویکرد کامل‌تر پرورشی، انجام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی و مذهبی مناسب‌تری انجام گیرد؛ بچه ها این قابلیت را دارند که به یک تشخیص درست برسند.

 فرماندار تنگستان از مدیران، مربیان مدارس و همه کسانی که در تعلیم و تربیت جامعه حضور دارند خواست در راستای هرچه بهتر اجرایی کردن سند بنیادین آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و ارزشمند ترین سند بالادستی گام بردارند.

لطفی اضافه کرد: باید به برگزاری نماز جماعت در مدرسه‌ها به عنوان یک  امر مهم توجه خاصی صورت گیرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha