۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84909087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی کارگاه تولید اقلام خوراکی تقلبی و غیر بهداشتی در آبادان

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی یک کارگاه تولید و توزیع غیربهداشتی مواد خوراکی در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار هزار بطری شربت خوراکی غیربهداشتی دست ساز از این انبار کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش ایرنا از سایت پلیس سرهنگ کیومرث کشوری سه‌شنبه افزود: به دنبال دریافت خبری در خصوص فعالیت مخفی یک انبار مخفی در زمینه تهیه و فروش اقلام خوراکی غیربهداشتی ماموران کلانتری۱۳ قدس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی انبار مورد نظر در حضور نماینده شبکه بهداشت مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد صاحب انبار با خرید برچسب‌های تقلبی ، شربت با مارک ویمتو و گل تولید نموده و پس از بسته بندی آنها را در بازار به فروش می رساند.

کشوری در خاتمه با بیان اینکه چهار هزار شربت ویمتو،گل و پودر قهوه با بیش از سه هزار برچسب مخصوص در انبار مذکور کشف و ضبط  و انبار مورد نظر پلمپ گردید گفت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز آبادان

 فرمانده انتظامی آبادان از بازداشت چهار فروشنده مواد مخدر و کشف ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح پاکسازی محلات جرم خیز و مبادی ورودی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کشوری گفت: این طرح با تلاش ماموران کلانتری۱۶ امیر کبیر و ۱۸ ذوالفقاری آبادان اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha