۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84910094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور یک هزار و ۵۶۱ پروانه واحدهای نهضت ملی مسکن در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه عملیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست، گفت: تاکنون یک هزار و ۵۶۱ واحد اخذ پروانه پروژه نهضت ملی مسکن در این استان صادر شده است.

حبیب الله محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، احداث حدود سه هزار واحد مسکن ملی را در دستور کار قرار دارد که عمده این پروژه ها در سطح شهر ایلام آغاز شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث مسکن ملی در سطح شهرستان های ایوان ۳۲ و دره شهر ۱۰۴ واحد نیز آغاز شده و در مابقی شهرستان ها دهلران ۷۶ واحد، لومار ۲۰ واحد، آبدانان ۲۸ واحد، ملکشاهی ۱۰۰ واحد، سرابله ۳۲ واحد و مهران ۲۱۲ واحد تفاهم نامه ها منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از انعقاد قرارداد ۸۸۳ مورد با بانک های استان خبر داد و یادآور شد: تاکنون ۲ هزار و ۱۹۸ نفر از متقاضیان آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را پرداخت کرده اند.

محبی، پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در استان را ۲۵ درصد عنوان کرد و تاکید کرد: هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل احداث در حال رکورد زدن است.

به گفته وی، اسکلت ۲ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مرحله تکمیل اسکلت بوده و مابقی پروژه ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته که سهم ‌استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha