به گزارش ایرنا محسن خاکی نهاد روز چهارشنبه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی(سامد) افزود: در مجموعه مدیریتی استان به پیروی از سیاستهای مردمی دولت سیزدهم، گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران باید آن را دنبال کنند.
وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی تلاش می کند به صورت فعال و متمرکز درخواستها، شکایات و مطالبات فردی و جمعی شهروندان را دریافت کرده و در کمترین زمان ممکن و با سرعت و دقت پیگیری کند.
به گفته خاکی نهاد: مرکز سامد به عنوان پل ارتباطی مردم با استاندار، مدیران و ارکان دولت می تواند علاوه بر ثبت و درخواستهای روزانه تلفنی مردمی، در سفرهای استانی نیز با ثبت نامه های مردم، اقدامات و پیگیریهای موثری در راستای تحقق شعار مردمی بودن دولت سیزدهم داشته باشد.
معاون استاندار ضمن قدردانی از پاسخگویی کارکنان مرکز سامد، سامانه ۱۱۱ را یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین راههای دسترسی غیرحضوری به مسوولان دانست که با ثبت مشخصات شهروندان، پیگیری مورد درخواست را نیز تسهیل می کند.
وی در سامد به تعدادی از تلفن های شهروندان از شهرستان های میناب و دیگر نقاط استان پاسخ داد و دستورات لازم را به مدیران حوزه معاونت توسعه برای تامین نیروی مورد نیاز و امکانات نرم افزاری مرکز سامد، صادر کرد.