ثبت بیش از ۲۱۲ هزار تماس با سامانه راهداری ۱۴۱ خوزستان

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ این استان ثبت شده است.

لاله صاحبی بزاز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات ، ثبت مشکلات راهها و شکایت رانندگان حمل و نقل عمومی درخصوص عدم پرداخت کرایه از جمله مواردی است که هم استانی ها در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

صاحبی بزاز یادآورشد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و شرایط آب و هوایی مردم پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران ، رانندگان و شهروندان است.

با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز می‌توان از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها به صورت آنلاین با خبر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha