۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84910807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی ضروری است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فریضه قرآنی اتحاد امت اسلامی و تقویت این مهم نیاز داریم و نباید اجازه داد فتنه دشمن موجب آشوب در کشور شود.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی عصر چهارشنبه در همایش پرچم‌داران وحدت در سنندج اظهار داشت: وحدت نظری جزو موارد بسیار مهمی است که باید در نشست‌های تخصصی نخبگان، صاحب‌نظران و اندیشمندان در مورد آن تحقیق و سخنرانی کنند.

وی با بیان اینکه وحدت عملی و نمایش آن در جامعه بسیار ضروری است، افزود: امروز استکبار جهانی، دشمن درجه‌ یک امت پیامبر اکرم(ص) است و شیعه و سنی، فلسطین، ایران و عراق هم ندارند لذا باید امروز جهاد تبیین به فرمایش مقام معظم رهبری صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن اشاره به فتنه جدید دشمنان و اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: اگر امروز صدای حق بلند نشود قطعاً صدای دشمنان در همه‌جا می‌پیچد و همه مردم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

رمضانی به نقش شبکه‌ های معاند در دروغ پراکنی اشاره کرد و یادآور شد: این رسانه‌ها با انتشار خبرهای غلط در جامعه، عملیات روانی ایجاد کرده اند که مردم جهان فکر می‌کنند در سنندج اتفاقی افتاده درحالی‌که این شهر در امنیت کامل برقرار است.

وی به ترور شهید ماموستا برهان عالی و شهید ماموستا شیخ‌الاسلام در سال های قبل توسط دشمنان اشاره داشت و گفت: امروز در این شرایط، همه مردم رسالت و نقش مهمی دارند و نباید اجازه دهند فتنه دشمن بر کشور تاثیر بگذارد.

از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به هفته وحدت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha