المپیاد استعدادهای برتر رشته پهلوانی و زورخانه ای کشور در همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- سومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر رشته پهلوانی و زورخانه ای کشور روز پنجشنبه با حضور ورزشکارانی از ۲۷ استان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان همدان؛ این دوره از رقابت ها با حضور ۴۲۷ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم استان های مختلف کشور در رده های سنی ۱۳ تا ۱۶ سال از امروز به مدت ۲ روز در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این آیین اظهار داشت: ایران دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای دارد و همدان نیز از ظرفیت های فراوانی در این رشته ورزشی برخوردار است.

«علی حقیقی» با بیان اینکه رشته های زورخانه ای رشته فرهنگی و اصیل ایرانی است، ابراز امیدواری کرد: شاهد موفقیت های ورزشکاران ایرانی از جمله قشر نوجوان کشور در رقابت های بین المللی و افتخار آفرینی آنان در این عرصه باشیم.

قایقران همدانی مدال طلای المپیاد استعدادهای برتر کشور را صید کرد

«محمد عقیلی» در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش جمعه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، در پی برگزاری مسابقات آبهای آرام آقایان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی، عقیلی با مربیگری محمد ولدی اطهر و مصطفی نوری موفق شد مدال طلای رشته کانو در ماده ۲۰۰ متر را کسب کند.

این مسابقات با حضور ۲۳ استان به میزبانی استان تهران و در دریاچه آزادی برگزار شد.

۳۰۰ ورزشکار دختر و پسر از استان همدان در قالب ۲۴ هیات ورزشی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام شده اند.

این دوره از المپیاد در ۲۸ رشته ورزشی و به میزبانی هفت استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha