۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84911460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی: دشمنان درصدد ایجاد نارضایتی در جامعه هستند

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان درصدد ایجاد نارضایتی در اصناف مختلف هستند تا با پیوند زدن تجمعات و ایجاد مشکلات امنیتی در جامعه موج‌سواری کنند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی در نشست فرمانداران استان که با حضور مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد، با اشاره به حوادث امنیتی اخیر کشور افزود: دشمن در جنگ تحمیلی و سخت به نتیجه نرسید بنابراین همه توان و سرمایه‌گذاری خود را بر جنگ نرم و ترکیبی معطوف کرده است.

وی گفت: ما در حوزه سایبری، رسانه‌ای، تجهیز گروهک‌های تروریستی، تشدید تحریم‌ها، اختلافات مذهبی و موضوعات دیگر با یک جنگ تمام‌عیار روبه‌رو هستیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه تصریح کرد: هیچ تریبونی حق ندارد برخلاف وحدت شیعه و سنی سخن بگوید چرا که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی کرده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: قدردان تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه فرمانداران در شهرستان‌ها هستیم در عین حال استمرار این تلاش‌های شبانه‌روزی لازم است چرا که مردم به دولت مردمی آیت الله رئیسی دل بسته‌اند و نباید ناامید شوند.

طالبی بر ضرورت تعامل فرمانداران، مدیران کل و نخبگان سیاسی و اجتماعی استان در راستای گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و فرمانداری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha