۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84911698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84911698
دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، روند افزایشی دمای هوا از عصر دیروز در استان آغاز شده است و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

مرتضی اثمری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روند افزایشی، دمای هوا را در کلانشهر مشهد بیش از پنج درجه سلسیوس بالا خواهد برد و در گرمترین ساعات فردا، دمای هوا در مشهد به ۳۰ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون جوی  پایدار و آرام بر استان خراسان رضوی حاکم است که پیش بینی می شود این شرایط تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی ظهر و عصر امروز پدیده وزش باد در مناطق بادخیز و جنوب استان غالب است و در برخی از مناطق جنوب شرقی استان، این پدیده همراه با کاهش دید خواهد بود و در نواحی شمالی استان نیز شاهد افزایش ابرناکی هستیم.

اثمری افزود: گلمکان و سبزوار به ترتیب با بیشینه دمای هوای ۶ و ۳۱ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسان دمایی ۱۱ تا ۲۵ درجه را ثبت کرده است همچنین طی شبانه روز گذشته تندترین وزش باد با سرعت ۵۳ کیلومتر در ساعت در سبزوار رخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha