۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۸:۳۶
کد خبر: 84912961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانی: استقلال در فولادشهر منطقی بازی کرد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۸:۳۶
کد خبر: 84912961
بیانی: استقلال در فولادشهر منطقی بازی کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در دیدار مقابل ذوب‌آهن منطقی بازی کرد و باعث شد تا در آخرین دقیقه بازی به هدف خود که سه امتیاز بود، دست پیدا کند.

شاهین بیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال در بازی با ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: ذوب‌آهن در فاز تدافعی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و توانسته همه‌تیم‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. آنها به خوبی بازی‌های استقلال را آنالیز کرده بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دفاع استقلال به جز یکی دو بار در سایر دقایق بازی بدون اشتباه ظاهر شد و خط هافبک این تیم به خوبی توپ را انتقال می‌داد و با دوندگی خود نبض بازی را در دست گرفت.

بیانی گفت: استقلال هر هفته نسبت به بازی قبل پیشرفت محسوسی داشته است. این تیم تاکتیک و برنامه خود را برای حریفان پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: به نظر من داور بازی باز هم یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد و خطای پنالتی را بر روی آرش رضاوند نادیده گرفت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: این هفته استقلال بازی سختی را با آلومینیوم اراک پیش رو خواهد داشت. این تیم برای نباختن به تهران می‌آید اما شاگردان ریکاردو ساپینتو این توانایی را دارند تا سه امتیاز دیگر را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه (۲۹ مهر) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha