پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۳۵ درصد افزایش یافت

بجنورد- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: ۳۶ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تسهیلات در نیمه نخست امسال به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافت.

مجید الهی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این میزان تسهیلات در قالب ودیعه مسکن، کارگشایی، اشتغال، فرهنگی و درمانی به ۲ هزار و ۸۷۱ نفر مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق امداد ولایت در قالب طرح های خودکفایی مبلغ هفت میلیارد و ۸۸ میلیون تومان به ۲۸۷ نفر از مددجویان و در قالب تسهیلات درمانی نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان به ۲۰۱ نفر از مددجویان این نهاد پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: همچنین این صندوق در قالب تسهیلات مسکن ۱۰ میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان به ۵۷۰ نفر از مددجویان پرداخت کرد.

به گفته وی؛ نیمه نخست سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha