۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84913196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخذ مجوز چهار رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه ایلام

ایلام - ایرنا - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: مجوز قطعی چهار رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه در ادامه روند توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی اخذ شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، کریم کوخایی زاده اظهار داشت: توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی در راستای تحقق برنامه توسعه راهبردی دانشگاه ایلام در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های رییس دانشگاه و در نهایت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناروی با صدور مجوز قطعی چهار رشته تحصیلی جدید کارشناسی ارشد، شامل؛ مهندسی عمران گرایش سازه، علوم اقتصادی گرایش اقتصاد نظری، مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک و مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی در دانشگاه ایلام موافقت به عمل آورد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تاکید کرد: توسعه رشته‌های تحصیلی جدید با محوریت دوره‌های تحصیلات تکمیلی با جدیت دنبال خواهد شد.

دکتر کوخایی اضافه کرد: در این راستا اخذ مجوز هفت رشته تحصیلی دیگر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده در آینده نزدیک شاهد اخذ مجوز این رشته‌ها خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام دارای هشت دانشکده و آموزشکده، ۴۰ گروه آموزشی و ۲ موسسه تحقیقاتی است که بیش از ۲۲۰ عضو هیات علمی تمام وقت و ۲۰۰ استاد مدعو در آن مشغول تدریس هستند.

این دانشگاه ایلام دارای هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو است که از این تعداد ۵۰۰ نفر دانشجوی بین‌المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha