صادقی:‌ همه از آمدن وویوویچ به تیم ملی هندبال رضایت دارند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: وسلین وویوویچ یکی از ۱۰ مربی برتر دنیاست و همه از آمدنش رضایت دارند.

به گزارش ایرنا، افشین صادقی روز یکشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی هندبال، اظهار داشت: امروز آخرین روز از اولین مرحله اردوی ما بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی است. قبل از ترکیه با وسلین وویوویچ کار کردیم و او روی تاکتیک تاکید دارد. بعد از دو بازی در سوپر لیگ به اردو آمدیم و همه‌چیز در حال حاضر خوب است.

وی افزود: در این مرحله اردوی خوبی داشتیم و کارها و تمرینات مد نظر وسلین و تمام نکات فنی را انجام دادیم و امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی کسب کنیم. وسلین جزو ۱۰ مربی اول جهان است. خوشحالم که وی در تیم ملی حضور دارد. در کنار او به دانش هندبال من اضافه شد.

عضو تیم ملی هندبال گفت: وسیلن به ما گفت که در شما عجله و استرس می‌بینم و  باید خود را از این موضوع دور کنید. در این مدت تغییر زیادی داشتم و جوانان هم نکات خوبی یاد گرفتند و رضایت دارند. امیدوارم روند حضور وسلین در ایران ادامه داشته و از حضور او استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سرمربی تیم ملی هندبال بر این باور است که بیشتر بازیکنان ایران عطش گل زدن دارند در حالی که هندبال ساده و راحت است و یک پاس خوب دو بازیکن و با گل یک بازیکن خوشحال می‌شوند. هندبال رشته گروهی است و همه باید خوشحال شوند نه فقط فردی که گل می‌زند.

صادقی با اشاره به اینکه در افت نسبی هستم، گفت: در کویت در تمام بازی‌ها شرکت کردم و افت نسبی با تمرین و ریکاوری درست می‌شود. وسلین تاکید دارد در لیگ و باشگاه، بدنسازی و تغذیه بازکنان درست باشد و با بدن آماده بیاییم. در تلاش هستیم تا با یک مربی بزرگ نتیجه بگیریم و روند حضور ما در جهان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی سخت است و تیم های زیادی از تمام جهان در این رقابت ها حضور دارند. برای انتخابی المپیک چهار یا پنج تیم از آسیا حضور دارند و برای کسب سهمیه می‌جنگند. ما هم برای دفاع از نام ایران می‌رویم تا نتایج خوبی کسب کنیم.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha