۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹
کد خبرنگار: 1451
کد خبر: 84913983
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۹ قصه گو درجشنواره  قصه گویی بین المللی یزد به رقابت می پردازند

یزد-ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: ۹۹ قصه گو به مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان یزد راه یافته و از امروز یکشنبه تا پایان هفته به رقابت با یکدیگر می پردازند.

عالیه قوامی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با اعلام این خبر افزود: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی  در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون و از عصر امروز یکشنبه شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخشهای زنان و مردان ، دختران و پسران ، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ،قصه گویی نود ثانیه ای ،پادکست، و زبان اشاره برگزار می شود و بخش های پادکست و نود ثانیه ای مستقیم به تهران ارسال و در مرکز داوری خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: در هر بخش سه نفر برتر انتخاب و برای شرکت در مسابقات منطقه ای معرفی خواهند شد و جمعا ۱۸ نفر در مرحله استانی انتخاب و معرفی می شوند .

قوامی ادامه داد: مسابقات در دو قسمت آیینی سنتی و ملی برگزار می شود و از دورترین نقاط استان تا هر شهرستان مرحله اول برگزار و آثار ارسالی که ۲۳۰ قصه بود داوری و ۹۹ قصه به مرحله استانی راه یافت و تا پایان این هفته رقابت های استانی ادامه خواهد داشت و روز پنجشنبه این هفته نیز اختتامیه مرحله استانی خواهد بود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: قصه گویی جهان مشترک و گفت و گوی تمام انسان هاست. ما باید این زبان را ترویج دهیم و هدف از برگزاری این جشنواره نرویج قصه گویی در بین اقشار و سنین مختلف جامعه است .
گفتنی است در اولین روز بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی جمعی از دانش آموزان، مربیان و کارشناسان کانون استان یزد حضور داشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha