۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰:۳۷
کد خبر: 84914015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سری‌آ؛ صعود دو پله‌ای آث‌میلان در هفته دهم سری‌آ ایتالیا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آث‌میلان هفته دهم سری‌آ ایتالیا را با پیروزی پشت سرگذاشت.

به گزارش ایرنا، دومین شب از هفته دهم سری‌آ ایتالیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ یکشنبه‌شب و از ساعت ۲۲:۱۵ با دیدار هلاس ورونا و آث میلان به پایان رسید که طی آن روسونری‌ها با برتری این هفته را به پایان بردند.

میلان که قبل از این دیدار با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول جای داشت در صورت برتری به رده سوم صعود کرده و پشت‌سر ناپولی ۲۶ و آتالانتا ۲۴ امتیازی قرار می‌گرفت. در این بازی میلان توسط میگوئل ولوسو (گل به خودی) و در دقیقه ۹ از حریف پیش افتاد اما کورای گانتر در دقیقه ۱۹ کار را به تساوی کشاند.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند، در ۴۵ دقیقه دوم روسونری‌ها در شبی که چندان هم خوب نبودند در دقیقه ۸۱ و روی پاس دقیق آنته ربیچ، ساندرو تونالی را در یک موقعیت مناسب قرار دادند و او نیز با یک ضربه دقیق توپ را از میان پاهای سنگربان ورونا عبور داد تا نتیجه بازی دو بر یک به سود میلان شود. 

در دقیقه ۸۸ این بازی داور برای بررسی صحنه مشکوک در محوطه جریمه میلان دست‌به دامن VAR شد تا نفس در سینه هواداران میهمان حبس شود اما او دستور به ادامه بازی داد تا دقایق پایانی با شادی هواداران روسونری‌ها ادامه یابد. 

یک دقیقه بعد بازهم با برخورد توپ با دست مدافع میلان همه نگاه‌ها را به سوی داور این معطوف کرد اما نظر او به ادامه کار بود، ۵ دقیقه وقت‌های اضافه برای این دیدار در نظر گرفته شد تا هلاس ورونا آخرین شانس‌های خود را برای فرار از شکست در خانه امتحان کند اما بازی در نهایت با همان نتیجه ۲ بر یک سود به سود آث‌میلان به پایان رسید. 

میلان که در ۱۶ دیدار اخیر خارج از خانه خود در سری‌آ نباخته بود در این دیدار نیز با برد زمین بازی را ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha