رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی: کارشکنی در برابر دانش بنیانها پیگیری قضایی  می‌شود

مشهد-ایرنا- رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: شرکتهای دانش بنیان اقدامات غیرقانونی برخی افراد در دستگاه های اجرایی و سنگ اندازی ها در خصوص فعالیت و تولیدات دانش بنیان را گزارش کنند تا از طریق دستگاه قضایی پیگیری شود.

مسعود میرزایی شهرابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شکایات به همراه مواردی که پارک علم و فناوری خراسان رضوی و دیگر نهادهای متولی در خصوص برخی مشکلات دانش بنیان وجود دارد در جلسلت مشترک و منظم ۲ هفته ای با حضور سید امیر مرتضوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی و حجت الاسلام موسی فتوحی بازرس کل استان پیگیری و رسیدگی می‌شود.

وی رویکرد حمایتی دولت سیزدهم در قبال شرکتهای دانش بنیان را ستود و گفت: کارگروهی ویژه زیر نظر دادستانی تشکیل شده و به درخواست های دارای وجاهت قانونی و منطقی شرکتهای دانش بنیان رسیدگی می کند، این کارگروه با حضور نماینده دادستانی و نماینده شرکتهای دانش بنیان مشکلات مبتلابه این بخش را استخراج و مطرح می کنند به عنوان نمونه به تازگی مشکلات شرکت پارت لاستیک در این کارگروه مطرح و رسیدگی شد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی آن دسته از موارد بی قانونی که بر سر راه تولید دانش بنیان یا بازاریابی و تولید محصول مشکل ایجاد می کند را به شدت پیگیری می کند.

میرزایی شهرابی افزود: اصلی ترین کانال ارتباطی با اینجانب و پارک علم و فناوری استان درگاه اینترنتی https://network.kstp.ir  است که فعالان دانش بنیان استان در قالب این درگاه با ارسال پیام به صورت کاملا خصوصی برای اینجانب مسایل و مشکلات را مطرح می کنند البته اگر مشکلات خاص و فوری پیش آید می توانند به صورت حضوری نیز در پارک علم و فناوری خراسان رضوی مساله را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: ۸۰۰ شرکت فناور در خراسان رضوی وجود دارد که از آن میان ۳۷۰ شرکت زیر نظر پارک علم و فناوری استان است و بیشتر اعضای این شرکتها جوانان تحصیلکرده کمتر از۳۰ سال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha