میزان موفقیت دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهیدرجایی برای خدمت‌رسانی به مردم سنجش می‌شود

شهرری - ایرنا - معاون معاون نوسازی اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور، جشنواره شهیدرجایی را نمادی برای نظام ارزیابی عملکرد دستگاه ها خواند و گفت: در قالب این جشنواره، میزان موفقیت دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم سنجیده می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، علاءالدین رفیع‌زاده شامگاه یکشنبه در جشنواره شهید رجایی استان تهران از ایجاد سامانه شفافیت تحت عنوان «دولت سنج» خبر داد و افزود: تمام مردم و مسئولان با مراجعه به این سامانه می توانند وضعیت خدمات رسانی همه دستگاه ها را ببینند و نظرات و یا انتقادات خود را ارائه دهند.

این مسئول از تغییر نظام ارزیابی سالیانه به فصلی خبر داد و افزود: نتایج این ارزیابی ها در جشنواره سالیانه شهید رجایی اعلام می شود و دستگاه های برتر نیز معرفی خواهند شد.

جشنواره شهید رجایی فرصت توسعه رفتار مطلوب سازمانی

علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شامگاه یکشنبه در جشنواره شهید رجایی، افزود: جشنواره شهید رجایی امسال با شعار «دولت مردمی، نظارت عمومی و مشارکت نخبگانی» در جهت تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت در استان تهران برگزار شد تا فرصتی برای مدیران دستگاه های اجرایی برای دریافت بازخورد عملکرد دستگاه خود باشد که ضمن آشنایی با نقاط قوت و ضعف، تهدید و فرصت، زمینه عملکرد مطلوب تر را فراهم آورند.

وی بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی متناسب با هر دستگاه، مشارکت حداکثری دستگاه ها در فرایند ارزیابی، میزان موفقیت دستگاه در برنامه های توسعه ای کشور و سند چشم انداز بیست ساله، سنجش میزان انطباق دستگاه های مورد ارزیابی با برنامه ها، سیاست‌ها، قوانین و استانداردها و استفاده از تجارت موفق سایر دستگاه ها را از دیگر معیارهای انتخاب دستگاه های برتر بیان کرد.

موفقیت دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهیدرجایی برای خدمت‌رسانی به مردم سنجش می‌شود

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره «شهید رجایی استان تهران» معرفی شدند

دستگاه های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران معرفی و تقدیر شدند.

گفتنی است، در این جشنواره شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت آب و فاضلاب استان تهران که بالاترین امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی را به خود اختصاص دادند، به عنوان برگزیده معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره فرمانداران ورامین، تهران و اسلامشهر نیز به عنوان فرمانداران برتر سال ۱۴۰۰معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha