۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84914509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور هشت ورزشکار زنجانی در تیم ملی ورزش سه گانه کشور

زنجان – ایرنا – در مسابقات کاپ آسیایی دو اتلون(دوگانه) که قرار است به میزبانی تبریز برگزار شود، هشت ورزشکار از زنجان در قالب تیم ملی کشورمان با حریفان خود به رقابت می پردازند.

دبیر هیات ورزش ترای اتلون "سه گانه" استان زنجان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کاپ آسیایی در رشته دو اتلون(دوگانه) شامل پنج کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و دوباره ۱.۵ کیلومتر دو خواهد بود.

رسول مشهدلو افزود: در این دوره از رقابت ها، پوریا شامی، مهدی انصاری، مهدی شافعیان، مهدی آقایی، آرتین نصیری، محمدرضا عباسی و حامد ثبوتی در بخش آقایان و زینب نوروزی در بخش بانوان در ترکیب تیم ملی کشورمان در رقابت ها حضور دارند.

دبیر هیات ورزش ترای اتلون "سه گانه" استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور این تعداد از ورزشکاران زنجان در تیم ملی، مایه افتخار برای استان است و امیدواریم درخشش آنان در این دوره از مسابقات باشیم.

ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha