۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84914543
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معابر ۸۰ روستای خراسان‌شمالی آسفالت شد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبر: 84914543
معابر ۸۰ روستای خراسان‌شمالی آسفالت شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر ۸۰ روستای استان آسفالت شد.

هادی زارعی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای آسفالت این میزان از معابر روستایی استان علاوه بر استفاده از قیر رایگان، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: رویکرد ما افزایش خدمات رسانی در روستاها و کمک به ماندگاری این قشر تولیدکننده در این مناطق است و در این زمینه اجرای طرح هادی یکی از رسالت های این بنیاد محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شامل ۷۲۲ روستای استان تهیه شده است.

وی عنوان کرد: طرح هادی در حدود ۶۰ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اجرا شده و بر این اساس این طرح در ۴۳۳ روستای استان بهره برداری شده است.

بازنگری طرح هادی ۱۳۰ روستا 

زارعی با اشاره به اینکه طرح هادی پس از ۱۰ سال از تهیه نیازمند بازنگری است خاطرنشان کرد: بازنگری طرح هادی در ۱۳۰ روستای استان انجام شده است و این اقدام در سایر روستاها پیگیری می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون ۷۵ درصد از جمعیت روستاهای این استان از مزایای طرح هادی بهره مند هستند چرا که این طرح از روستاهای پرجمعیت آغاز شد و شمار زیادی از این قشر زیر پوشش قرار گرفت.   

حدود ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در روستاها ساکن هستند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha