۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 84914559
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دادستان جدید کرمان منصوب شد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 84914559
دادستان جدید کرمان منصوب شد

کرمان- ایرنا- مهدی بخشی معاون سابق قضایی دادگستری کل کرمان طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان منصوب شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب سابق کرمان نیز طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه به عنوان معاون قضایی، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان منصوب شده است.

از جمله سوابق دادستان جدید کرمان ریاست کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، مستشار محاکم تجدیدنظر استان کرمان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان و معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان اعلام شده است.

بخشی، کار قضایی خود را با عنوان قاضی دادگاه انقلاب شهرستان بافت آغاز کرده و تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار جانشین دادستان شهرستان بافت، رییس دادگاه عمومی اُرزوئیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان فعالیت داشته است.

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید کرمان توسط رییس قوه قضاییه تاکید شده است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم سرلوحه کار قرار گیرد و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم عمل شود.

کرمان میزبان دادستان کل کشور خواهد بود
براساس این گزارش همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در روزهای آینده به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید کرمان مهمان دیار مقاومت جهان اسلام خواهد بود.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا بویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در شورای قضایی استان و حضور در نشست شورای تامین استان از دیگر برنامه های دادستان کل کشور در سفر به استان کرمان اعلام شده است.

وی همچنین در این سفر با قضات شهر کرمان دیدار خواهد کرد و در ادامه از برخی سازمان‌های وابسته به دستگاه قضایی نیز بازدید خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha