بودجه شهرداری مشهد در حوزه ورزش معادل ۱۰ درصد اعتبارات عمرانی ورزش کشور است

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای احداث ۱۰۵ پروژه ورزشی در بودجه سال جاری شهرداری مشهد اختصاص یافته که این رقم معادل ۱۰ درصد بودجه عمرانی ورزش کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین علوی مقدم روز دوشنبه در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شهرداری مشهد افزود: ۴۰ درصد این اعتبارات به اجرای پروژه ورزشی در حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین هشت پهنه در مناطق حاشیه شهر به صورت آزمایشی برای توسعه زیرساختهای ورزشی انتخاب شده تا با شناسایی افراد مستعد در رده‌ها و رشته های مختلف، ورزش در این مناطق شهر توسعه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مشهد دارای استعدادهای زیادی در رشته های ورزشی است، اما سالهای گذشته اتفاقاتی برای ورزش این شهر رخ داده است که خارج شدن از این وضعیت نیازمند همراهی مدیران و خبرگان حوزه ورزشی است.

علیزاده با تاکید بر عدالت محوری برای مردم همه مناطق شهر، افزود: جوانان طلایه دار صعود انقلاب در چله دوم هستند و اعتماد به آنها در سایه گفتمان باعث شده ریل گذاری مناسبی برای توسعه شهر و کشور محقق شود.

وی گفت: موضوع جوانان برای آینده کشور اهمیت دارد و همه باید به موضوع جوانان توجه کافی داشته باشند و در تسهیل امور جوانان گامهایی برداشته شود.

امسال چهار هزار میلیارد تومان از ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری مشهد به مناطق حاشیه شهر اختصاص یافته است.

یک سوم از جمعیت سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفری مشهد در مناطق حاشیه‌ای این شهر سکونت دارند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha