۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84915061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ طرح نیمه‌تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری تکمیل می‌شود

شهرکرد- ایرنا- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت افزایش سرانه ورزشی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از ۳۱ طرح نیمه‌تمام ورزشی این استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، موعود بنیادی‌فرد شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی استاندار چهارمحال و بختیاری با روسای هیات‌های ورزشی استان و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها تاکید کرد: به‌همین منظور یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس‌جمهور برای استان در این بخش مصوب شده است.

وی افزود: جذب سریع‌تر این اعتبارات می‌تواند به سرعت‌بخشی در روند افزایش و ارتقای شاخص‌های ورزش و جوانان استان کمک کند.

بنیادی‌فرد تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان هم‌اکنون تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزش و جوانان را به‌عنوان اولویت کاری خود قرار داده‌ است.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری ورزشکاران مطرحی دارد که در مسیر تعالی و پیشرفت ورزش استان در تلاش هستند.

بنیادی‌فرد اظهار داشت: روسای هیات‌های ورزشی استان و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها در این نشست نظرهای کارشناسی خود را درخصوص اعتلای ورزش استان به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی ارائه کردند.

رییس هیأت کاراته چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان از نظر فضاهای ورزشی به‌خصوص در شهرستان‌ها با کمبود و مشکل مواجه است.

زهرا مردانی تاکید کرد: بسیج سپاه استان برای تامین مکان‌های ورزشی بانوان همکاری خوبی با هیات‌های ورزشی دارند.

نماینده هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری و رییس هیات کشتی نیز گفت: تشکیل و فعال شدن شورای‌عالی ورزش استان از نیازهای اساسی برای توسعه ورزش به‌شمار می‌رود.

جهانبخش سلیمیان تصریح کرد: حمایت جدی صنایع چهارمحال و بختیاری از ورزش استان می‌تواند به بهبود این بخش کمک کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست روسای هیات‌های ورزشی استان و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره ورزش ارائه کردند.

چهارمحال و بختیاری دارای نزدیک به 40 هزار ورزشکار است که تعدادی از این ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha