۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84915069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

گنبدکاووس - ایرنا - جمعی از ورزشکاران گنبدکاووس به همراه تعدادی از کارکنان ادارات و نهادهای این شهرستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهر تا ۲ آبان) با حضور در گلزار شهدای گمنام و عطرافشانی مزار آنها، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام (ر]) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز سه‌شنبه برگزار شد، رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تبریک هفته تربیت بدنی از تدوین افزون بر ۵۰ ویژه برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی و اجرای آن توسط هیات‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: شروع برنامه‌های این هفته عطرافشانی گلزار شهدای گمنام و برگزاری ورزش صبحگاهی بود. 

ساسان معین افزود: دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های گوناکون درسطح شهرستان و چند جانبه استانی، عیادت از بیماران، تجلیل از ورزشکاران مقام آور و پیشکسوتان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ورزشکاران و کارکنان ادارات و نهادها با موضوع ورزش و سلامتی برخی از برنامه‌های بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در گنبدکاووس است.

به گفته وی هم اکنون، ۴۳ هیات ورزشی در گنبدکاووس فعالیت دارند.

ورزشکاران گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس همچنین انجام ورزش صبحگاهی و یا پیاده‌روی حداقل به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه در روز می‌تواند سلامتی افراد جامعه را تضمین کند.

به گزارش ایرنا، قبل از شروع مراسم عطرافشانی گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس، ورزش صبحگاهی باحضور جمعی از ورزشکاران، مربیان، روسا و نائب رییس هیات‌های ورزشی، رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و برخی کارکنان ادارات و نهادها بلاخص فرمانده و جمعی از پرسنل هنگ مرزی اترک به همراه اهالی محل برگزار شد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha