هفت هزار و ۴۴۶ عمل جراحی در اماکن درمانی سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی انجام شد

اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: هفت هزار و ۴۴۶ عمل جراحی امسال در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی این استان انجام شد.

دکتر «روح‌اله سهرابی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انجام عمل‌های جراحی در اماکن ملکی سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ و ۷۵ صدم درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۱۸۶ نفر امسال از خدمات بستری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی بهره‌مند شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۴ هزار و ۵۹۱ نفر بود بیش از چهار درصد افزایش یافته‌ است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۱۲ بیمار امسال به صورت سرپایی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی  استان خدمات درمانی دریافت کردند که تعداد این بیماران نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۴۱۱ نفر بود ۳۰ و ۵۰ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

سهرابی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۵۸ هزار و ۲۲۰ بیمار در این مدت توسط پزشکان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی در بیمارستان‌ها و اماکن ملکی این سازمان ویزیت شدند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ و ۷۵ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

وی افزود: یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۱۹۲ بیمار امسال به پاراکلنیک‌های سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی مراجعه کردند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۴۰ هزار و ۴۹۲ نفر بود ۲۳ و ۵۱ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

۹۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر از از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و ضریب پوشش بیمه در این استان ۶۴ درصد است که از متوسط کشوری بالاتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha