۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84916078
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: زندگی‌نامه شهدا برای جامعه بازگو شود

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت بیان زندگی‌نامه‌ شهیدان برای جامعه گفت: خصوصیات زندگی شهدا و سبک و مشی زندگی این بزرگان باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دفتر امام جمعه همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با خانواده شهیدان بهادربیگی در بیان زندگی‌نامه‌ شهیدان باید خصوصیات، سبک زندگی این بزرگان و چگونگی مشی زندگی آنها را در جامعه تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده شهدا را افتخار و وظیفه برای خود می‌دانم اظهار داشت: شهدا به خوبی درس ایثارگری را به جامعه آموزش دادند و با رفتن و شهادت خود کلمه ایثار را معنا کردند.

امام جمعه همدان: زندگی‌نامه شهدا برای جامعه بازگو شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مساله‌ شهید و ایثارگری، موتور حرکت جامعه است گفت: امروز جامعه نیازمند تکرار نام شهدا، نکته‌یابی و نکته‌سنجی از زندگی شهدا است.

امام جمعه همدان به همراه مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با حضور در منزل شهیدان بهادربیگی، از مجاهدت‌ها و خدمات خانواده این شهیدان گرانقدر قدردانی کرد.

استان همدان حدود هشت هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

خانواده بهادربیگی چهار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهید محمد بهادربیگی مدیر مدرسه ای در یک روستا بود که در سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید.

شهید مهدی بهادربیگی پاسدار، از فرماندهان سرشناس همدان و همرزم شهید چمران که در سال ۱۳۶۱ در والفجر مقدماتی به شهادت رسید.

شهید حمید بهادربیگی دانشجوی نخبه دانشگاه شهید بهشتی که در عملیات والفجر ۸ سال ۱۳۶۳ شهید شد و پیکر مطهرش سال ۱۳۷۷ تفحص شد.

حسین بهادربیگی ۲۵ مهر ۱۳۳۰ متولد شد ۲۳ فروردین ۱۳۶۵ در فاو عراق شهید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha